Support
Door onze zorgvuldige werkwijze en vergaande kwaliteitscontrole blijven onjuiste leveringen, schades, defecten en storingen aan producten tot een minimum beperkt. Als u echter onverhoopt toch support nodig heeft, zijn wij u hier uiteraard graag bij van dienst.
Op deze pagina kunt u een aantal zaken zelf regelen met betrekking tot RMA's en voorwaarden. Ook kunt u de supportinformatie per merk raadplegen.
RMA Voorwaarden
Om ervoor te zorgen dat u weet wat u van ons kunt verwachten, adviseren wij u eerst onze RMA-voorwaarden door te nemen. Deze zijn integraal verwerkt in onze Algemene Voorwaarden.
Algemene VoorwaardenFabrieksgarantie per merk
Wij hanteren de fabrieksgarantie op de geleverde apparatuur. De voorwaarden hiervoor worden door de fabrikant bepaald. In geval van storing aan uw product kunt u op de website van de fabrikant de garantievoorwaarden opzoeken of neemt u rechtstreeks contact op met de supportafdeling van de desbetreffende fabrikant.
Support per merkRMA aanvragen
Als u een verzoek tot retourname van bij ons bestelde goederen wilt doen, is een klantlogin met RMA autorisatie nodig. Via “Mijn orders” kunt u wanneer ingelogd zoeken naar de juiste factuur/order. (Login vereist. Als u nog geen inloggegevens heeft of de autorisatie mist, kunt u deze aanvragen bij uw accountmanager.) Aan de rechterkant kiest u vervolgens voor “Request RMA” en na het invullen van de gevraagde informatie kunt u een retouraanvraag indienen.
Mijn OrdersMijn RMA's
U kunt in uw account gemakkelijk de online de status van uw RMA volgen (login vereist).
Mijn RMA'sEen breed assortiment aan sterke merken
Alle productnamen, logo's en merken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. Alle bedrijfs-, product- en servicenamen zijn alleen ter identificatie. Het gebruik van deze namen, logo's en merken impliceert geen goedkeuring