JABRA
Jabra is een merk met een grote passie voor geluid. Dankzij hun expertise op het gebied van geluidstechnologie voor consumenten, professionals en medisch gebruik, wordt de passie onderbouwd door onovertroffen kennis van het menselijk oor. Ze spannen zich in om u te laten horen wat u wilt horen door het juiste geluid door te geven en storende geluiden weg te filteren. Maar hun producten doen veel meer dan da alleen en zitten vol intuïtieve functies die het leven beter laten klinken.
New retail and NOB | |
---|---|
Garantie via | fabrikant |
Garantieduur | verschilt per product en kunt u achterhalen door deze op te zoeken op de website van de fabrikant voor uw land/regio |
Uitleg | De eindgebruiker dient direct support/garantie aan te vragen bij de fabrikant. Indien er desondanks vragen zijn, kunt u contact met ons opnemen. |
Details | |
Garantie fabrikant | Jabra website |
Contact fabrikant | Jabra website |
Website fabrikant | Jabra website |
Vereist | eindgebruikersfactuur, serienummer en een duidelijke probleemomschrijving |
Dead On Arrival (DOA) | |
RMA Travion | Een RMA aanvragen kan wanneer u ingelogd bent op onze website. Heeft u nog geen login? Vraag deze aan bij RMA@travion.nl of uw Travion contactpersoon. |
Contact Travion | Travion contactgegevens: Emailadres: RMA@travion.nl. Algemeen tel: 0031 (0) 24 357 88 22 Retouradres: Travion, Bijsterhuizen 12-21, 6546AV, Nijmegen, Nederland. (onder vermelding van het door ons toegekende Travion RMA-nummer). |
Disclaimer | Het doel vanuit Travion is om u te voorzien van correcte en actuele informatie. Wij kunnen echter niet garanderen dat deze informatie in alle gevallen foutloos, volledig en/of actueel is. Om deze redenen kunnen er aan de informatie op de pagina's van onze website geen rechten worden ontleend. Travion aanvaart geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onjuistheden en/of gedateerde informatie. |
Productcondities
Nieuw, refurb, renew, spare
Onze focus ligt op de levering van New Retail producten. Het kan echter voorkomen dat u gebruik wenst te maken van een afwijkende conditie. Mogelijk is dit zelfs de enige leverconditie voor een specifiek product.
NIEUW RETAIL
Het product is nieuw in doos met de volledige fabrieksgarantie. Artikelen in de webshop zonder speciale vermelding, zijn nieuw retail.
BULK/NOB (New Open Box)
Ongebruikte (nieuwe) producten waarvan de doos geopend of beschadigd is geweest. Betreft retour gezonden artikelen of artikelen die zijn omverpakt in een bulkdoos. In de webshop te herkennen aan het label [BULK] of [NOB].
REFURB (Refurbished, used, pulled, gebruikt, ex-demo)
Producten die gebruikt, gecontroleerd en getest zijn. De artikelen worden geleverd met 90 dagen garantie. In de webshop te herkennen aan het label [REFURB].
RENEW (Alleen HP)
Producten uit het HP Renew Programma (officieel programma van HP) zijn producten die merendeels afkomstig zijn uit fabrieksoverschotten, HP democentra en Channel returns. Uiteraard met de originele en volledige HP fabrieksgarantie. In de shop te herkennen aan [HP RENEW] in de omschrijving. Lees op de website van HP meer over HP Renew.
HP SPARE
Producten zijn soms ook leverbaar vanuit het Spare Programma van de fabrikant. De garantie op deze artikelen is korter dan de reguliere garantie, te weten als volgt:
- De resterende periode van het product waarin het betreffende artikel is geïnstalleerd, of;
- 90 dagen Parts Replacement Warranty.