BROTHER

BROTHER

Brother werd meer dan 100 jaar geleden opgericht in Japan en heeft een rijke historie in Europa. In de meer dan 50 jaar die Brother actief is in Europa zijn er verschillende belangrijke innovaties geïntroduceerd. Inmiddels is Brother gevestigd in meer dan 20 Europese landen en richten ze zich vooral op de productie van professionele kantoormachines en oplossingen voor de zakelijke markt.

  New retail and NOB
Garantie via fabrikant
Garantieduur verschilt per product en kunt u achterhalen door deze op te zoeken op de website van de fabrikant voor uw land/regio
Uitleg voor de printers verloopt de garantie en support direct via Brother. Indien er problemen zijn met supplies (toners of cartridges) kunt u contact opnemen met Travion.
Details
Garantie fabrikant Click here
Contact fabrikant Click here
Website fabrikant Click here
Vereist eindgebruikersfactuur, serienummer en een duidelijke probleemomschrijving
Dead On Arrival (DOA)
RMA Travion Een RMA aanvragen kan wanneer u ingelogd bent op onze website. Heeft u nog geen login? Vraag deze aan bij RMA@travion.nl of uw Travion contactpersoon.
Contact Travion Travion contactgegevens: Emailadres: RMA@travion.nl. Algemeen tel: 0031 (0) 24 357 88 22 Retouradres: Travion, Bijsterhuizen 12-21, 6546AV, Nijmegen, Nederland. (onder vermelding van het door ons toegekende Travion RMA-nummer).
Disclaimer Het doel vanuit Travion is om u te voorzien van correcte en actuele informatie. Wij kunnen echter niet garanderen dat deze informatie in alle gevallen foutloos, volledig en/of actueel is. Om deze redenen kunnen er aan de informatie op de pagina's van onze website geen rechten worden ontleend. Travion aanvaart geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onjuistheden en/of gedateerde informatie.

Productcondities

Nieuw, refurb, renew, spare

Onze focus ligt op de levering van New Retail producten. Het kan echter voorkomen dat u gebruik wenst te maken van een afwijkende conditie. Mogelijk is dit zelfs de enige leverconditie voor een specifiek product.

NIEUW RETAIL
Het product is nieuw in doos met de volledige fabrieksgarantie. Artikelen in de webshop zonder speciale vermelding, zijn nieuw retail.

BULK/NOB (New Open Box)
Ongebruikte (nieuwe) producten waarvan de doos geopend of beschadigd is geweest. Betreft retour gezonden artikelen of artikelen die zijn omverpakt in een bulkdoos. In de webshop te herkennen aan het label [BULK] of [NOB].

REFURB (Refurbished, used, pulled, gebruikt, ex-demo)
Producten die gebruikt, gecontroleerd en getest zijn. De artikelen worden geleverd met 90 dagen garantie. In de webshop te herkennen aan het label [REFURB].

RENEW (Alleen HP)
Producten uit het HP Renew Programma (officieel programma van HP) zijn producten die merendeels afkomstig zijn uit fabrieksoverschotten, HP democentra en Channel returns. Uiteraard met de originele en volledige HP fabrieksgarantie. In de shop te herkennen aan [HP RENEW] in de omschrijving. Lees op de website van HP meer over HP Renew.

HP SPARE
Producten zijn soms ook leverbaar vanuit het Spare Programma van de fabrikant. De garantie op deze artikelen is korter dan de reguliere garantie, te weten als volgt:
- De resterende periode van het product waarin het betreffende artikel is geïnstalleerd, of;
- 90 dagen Parts Replacement Warranty.